💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat

_ZuZu_EmO_ (26.12.2010/23:47)ALLAH RAZI OLSUN...!
MENİM EN SEVDİYİM MİLLET LEZGİLERDİ.BAXMAYARAQKİ ÖZÜM Erdebildenem
AnTi_LoVe (27.12.2010/13:14)Aaa sen lezgisen?
Niye? de ki, bilim de menim ne pis hereketim var?!


Petek_ (27.12.2010/16:22)He LEZGIYEM...! Lezgi qadinlarin hansi pis hereketini gormusen????
Aaa sen lezgisen?Men de lezgi qadinlardan danişiram

bal_qiz (28.12.2010/12:31)Vallah bilmirem siz kimleri gormusuz, amma onu deyim ki, fiziki ishlerde Lezgiler cox ishleyir...
AnTi_LoVe, lezgi kiwileri iwlemeyi bir az sevmir...muxtadir,yalama,nabran lezgileri misal olaraq...tebii ki her kese aid deil
AnTi_LoVe (28.12.2010/12:34)wimal bolgesinin Lezgileri..onlarda daha çox derbertden gelmelerdi..ola biler.gorduyumu didim
Vallah bilmirem siz kimleri gormusuz, amma onu deyim ki, fiziki ishlerde Lezgiler cox ishleyir...


bal_qiz (28.12.2010/12:36)Men ozum de wimal bolgesinnenem... Amma ele bir halla rastlawmamiwam...
wimal bolgesinin Lezgileri..onlarda daha çox derbertden gelmelerdi..ola biler.gorduyumu didim
AnTi_LoVe (28.12.2010/12:39)quba,zaqatala Lezgilerini die bilmere.ama bayax sadaladiqim bolgede men rast gelmiwem.
Men ozum de wimal bolgesinnenem... Amma ele bir halla rastlawmamiwam...

bal_qiz (28.12.2010/12:52)Neyneyek, bizim de belelermiz var da... ne qayirax?!
quba,zaqatala Lezgilerini die bilmere.ama bayax sadaladiqim bolgede men rast gelmiwem.
AnTi_LoVe (28.12.2010/12:54)heç ne)her yerin piside var yaxwisida..ele bir lezgi qonwumuz var Valla oz qohumumuzdan artqdi.yeni o bolgeye,millete baxmir.
Neyneyek, bizim de belelermiz var da... ne qayirax?!