canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Lezgiler niye ikinci planda?
Mövzudakı mesaj sayı: 253
makruz
makruzOFF
🕒 06.12.2012 / 23:33 · #91
Insallah her sey yaxsi olacaq.Ne gezelki Muselmaniq,Azerbaycanliyiq.Her birinizin geceniz xeyre Allah amaninda
Roya
RoyaOFF
🕒 06.12.2012 / 23:37 · #92
makruz (06.12.2012/23:30)
Roya,
.Unutmayinki hemise Ruslar bizim ocagimzi sondurmeye cehd edibler,bizi
ac qoymaga calisiblar ve.s.En azi onlar muselmanin,bizlerin
dusmenidi.Xocalini unutma!Dusmenlerimize olum,onlarin te
Noldu dünene kimi ruslar böyûk qardawiniz idi indi düwmeniniz oldu?
makruz
makruzOFF
🕒 06.12.2012 / 23:39 · #93
Her sey ela olacaq Insallah.Ne gozelki Muselmaniq,Azerbaycanliyiq.Her birinizin geceniz xeyre,Allah amaninda.Yalniz ve yalniz Allah ozu bizleri qorusun ve bizlere komek etsin.Sabahadek,cox sagolun Can Azerbaycanlilarim
Ardarazli
ArdarazliOFF
🕒 06.12.2012 / 23:40 · #94
Roya (06.12.2012/23:37)
Noldu dünene kimi ruslar böyûk qardawiniz idi indi düwmeniniz oldu?
Sene urus lazimdiii? ))).
Roya
RoyaOFF
🕒 06.12.2012 / 23:41 · #95
Bura Azerbaycan respublikasidir. Tebii ki azeri xalqi 1-ci planda olmalidir. Etnik xalqlarda 2-planda olmalidilar.
Roya
RoyaOFF
🕒 06.12.2012 / 23:43 · #96
Ardarazli (06.12.2012/23:40)
Sene urus lazimdiii? ))).
Mene yox, lezgilerin böyûk qardawlari idi deee. Lamravaslar))
Dəyişdirildi: Roya (06.12 / 23:45) [1]
makruz
makruzOFF
🕒 06.12.2012 / 23:46 · #97
Roya, Ruslar hemise bizim en boyuk dusmenimiz olub,her pislikde onlarin basinin arxasindan cixib.Biz bir birimizim qardasiyiq,arxasiyiq.Turkiyede hemise bize komek olub.Menim ureyim yaralidi,men Qarabagda dogulmusam,hal hazirda menim qohumlarimin,yaxin dostlarimin coxu simal zonasinda dogulub ve her sey her kese cox gozel aydindi.Sizde sag olun,sabahadek Allah amaninda
Ardarazli
ArdarazliOFF
🕒 06.12.2012 / 23:48 · #98
Roya (06.12.2012/23:43)
Mene yox, lezgilerin böyûk qardawlari idi deee. Lamravaslar))
Noolsun ermenilerde kirvemiz idi. Indi day bir kise qizil veresen geleceyine hormet eliyen uwag ermengn qucaginda oturub kirvem sensen dimez. )).
makruz
makruzOFF
🕒 06.12.2012 / 23:49 · #99
Ardarazli, Yox qardas mene menim canim xalqim lazimdi birde onun xosbextciliyi...Bird cox sagolun
Ardarazli
ArdarazliOFF
🕒 06.12.2012 / 23:53 · #100
Roya (06.12.2012/23:43)
Mene yox, lezgilerin böyûk qardawlari idi deee. Lamravaslar))
Hamisi propaqandadi. Adi bir misal. Ele o lezgi qardawlarimizdan Rusiyadada var. Dagisdanda guya olar yaxwi yawiyir? Wimali qafqazdaki xalqlari nece saxlayir bu gun kimi aydindi.
Cəmi mesajlar: 253
<< 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 26 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər