💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat
Armudyanaq (17.01.2011/16:05)h bilmirem ozun demiwdin onu
Tekrar, toni
kamanda deyim?Roks@n@ (17.01.2011/16:09)Tapa bilmedin? komandanan yeri yoxdu axi, onda men birinde deyim, ivankov
h bilmirem ozun demiwdin onukamanda deyim?
Armudyanaq (17.01.2011/16:12)he tapa bilmedim.
Tapa bilmedin? komandanan yeri yoxdu axi, onda men birinde deyim, ivankov
Roks@n@ (17.01.2011/16:17)Onda birinde deyim, valeri karpin
he tapa bilmedim.
Armudyanaq (17.01.2011/16:36)ok
Roks@n@, Yaxsi caan, qalsin bawqa vaxt oynayariq, okey?
.gif)