💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat
Armudyanaq (17.01.2011/01:04)sizin yanaqiz armuda oxsuyur?
PisBebis, Allah elemesin, de gelsin.
Armudyanaq (17.01.2011/01:17)brat
PisBebis, yox ay brat, mírta yazmiwam. men hec bilmireme, sen oglansan ya qiz.
dedim axi incimeArmudyanaq (17.01.2011/01:11)oliver kaan
Roks@n@, Ay seni deceeel, meni oo larnan baglamaq isteyirsen, al onda sen yaz gorum. oddo
.PisBebis (17.01.2011/01:19)Brati yazmiwdim uje silmeye axot olmadi, ona gore qaldi, aha anladim, demelí qardawlardansan.
bratdedim axi incime