💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
Inci-cicek (11savadin hiise ne dexli onu anlamadm2016/14:13)
Savadunnan
Leyla@Quliyeva (11o gülüşünle yaşayan bir insan tesevvür ele,2016/14:16)
MiLYoNDa1oQLaN,
Nik_tapmiram* (11Teessuf hissi oyadir. Diceydun niye? Men de yazdim evvelcedenki savadinnan ist elemir oncun. Aydindi?)2016/14:18)
savadin hiise ne dexli onu anlamadm
MiLYoNDa1oQLaN (11Ne dim?))2016/14:21)
Leylanı yola getirecey mençün İncidenen Get denen :)
Inci-cicek (11yo bextiyardi)2016/14:20)
Teessuf hissi oyadir. Diceydun niye? Men de yazdim evvelcedenki savadinnan ist elemir oncun. Aydindi?)
MiLYoNDa1oQLaN (112016/14:19)
o gülüşünle yaşayan bir insan tesevvür ele,Gülüş elebil sencin yaranıp
.Inci-cicek (11Denen yaşı keçir evlenmey istir,2016/14:22)
Ne dim?))
Leyla@Quliyeva (11Sen bele güldüyce elebil menevi rahatlığ tapıram,2016/14:25)
.
MiLYoNDa1oQLaN (112016/14:25)
Denen yaşı keçir evlenmey istir,Qız qıza söhbet elede, yuxuda nikivi görüp denen özde dostluğumda:)
ok