💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat


SiSeRoN (31.01.2017/10:56)Hemin an ucun sualin forumda yersiz idi deye o cur cvb vermişdim.mense unutmuram ehtiyat edirem.çunki bir de yaşanmayacag anlamina gelmir kinli olmaman unutman)
kinli insan dorem men. xowum gelmemwye gorede sene sebeb demiwem durduq yerde kimdense zehlem gede bilmez.. eger indi seninle dialoqdayamsa demeliki unutmuwam.eyim hansi hissler?))