canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Ozunden evvelki userin nici sizdə hansi hissleri oyadir?
Mövzudakı mesaj sayı: 4796
__DeFeND__YouR__SeLF__
__DeFeND__YouR__SeLF__OFF
🕒 02.02.2017 / 01:22 · #4021
🏷 eTRaFiMDaKi "HeRKeSi" QiSQaNMa....oNLaRiN "HeCH KeS" oLDuGu YeRDe SeN HERSHEYIMSEN...
enerji))
KoNCeNo
KoNCeNoOFF
🕒 02.02.2017 / 01:23 · #4022
🏷 ,,YaLanLarini gorub uzagLasdigim insanLarin coxundan eyni seyi esidirem,,-DEYiSMiSEN!!!
uzumde gulus yaranir)
SiSeRoN
SiSeRoNOFF
🕒 02.02.2017 / 01:24 · #4023
)))) Nol ))
mende Fazayam)) birlewsek iwiq yana biler)))
KoNCeNo
KoNCeNoOFF
🕒 02.02.2017 / 01:24 · #4024
🏷 ,,YaLanLarini gorub uzagLasdigim insanLarin coxundan eyni seyi esidirem,,-DEYiSMiSEN!!!
SiSeRoN (02.02.2017/01:22)
onda meni iturdun)))
Qazanmamisdim ki,itirem)))))))
SiSeRoN
SiSeRoNOFF
🕒 02.02.2017 / 01:24 · #4025
KoNCeNo (02.02.2017/01:24)
Qazanmamisdim ki,itirem)))))))
ele qazanmamamagin itirmek demekdi)
KoNCeNo
KoNCeNoOFF
🕒 02.02.2017 / 01:29 · #4026
🏷 ,,YaLanLarini gorub uzagLasdigim insanLarin coxundan eyni seyi esidirem,,-DEYiSMiSEN!!!
SiSeRoN (02.02.2017/01:24)
ele qazanmamamagin itirmek demekdi)
Qazanmag istemiremse demek itgi gozume gorunmur)))))))))))))
SiSeRoN
SiSeRoNOFF
🕒 02.02.2017 / 01:32 · #4027
KoNCeNo (02.02.2017/01:29)
Qazanmag istemiremse demek itgi gozume gorunmur)))))))))))))
uwaqlar hemiwe Qizil tapanda ele bilir adi weydi diqqet elemir)) boyuyende pewman olurlar)))canin sag olsun)))
KoNCeNo
KoNCeNoOFF
🕒 02.02.2017 / 01:49 · #4028
🏷 ,,YaLanLarini gorub uzagLasdigim insanLarin coxundan eyni seyi esidirem,,-DEYiSMiSEN!!!
SiSeRoN (02.02.2017/01:32)
uwaqlar hemiwe Qizil tapanda ele bilir adi weydi diqqet elemir)) boyuyende pewman olurlar)))canin sag olsun)))
))))Necede ozun qoyubee dag basina)))))
MiLYoNDa1oQLaN
MiLYoNDa1oQLaNOFF
🕒 02.02.2017 / 02:05 · #4029
🏷 miLyonLαrın içinden seçiLmek üçün miLyonLαrı qurbαn vermeLisen, sαdece bir neferin xαtirine
Nöhün his oyatmalıdıki?
KoNCeNo
KoNCeNoOFF
🕒 02.02.2017 / 02:06 · #4030
🏷 ,,YaLanLarini gorub uzagLasdigim insanLarin coxundan eyni seyi esidirem,,-DEYiSMiSEN!!!
Cəmi mesajlar: 4796
<< 1 ... 401 402 [403] 404 405 ... 480 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 9
Keçidlər