💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat

_KETRIN~ZETA~CONS_ (16.01.2011/14:06)))
beautiful-Eyes, Eyy nidalarni yigiwdir!!!!! yazaydinki sehv getdi.neceki men yazmiwdim.
beautiful-Eyes (16.01.2011/14:09)Agilli ol!!!!
))Bunnan soram neyi nece yazacagimi senden soruwacam)))

_KETRIN~ZETA~CONS_ (16.01.2011/14:13)Mene agil oyretme ay qiz!agila ehtiyaci olan varsa oda sensen!
Agilli ol!!!!

_KETRIN~ZETA~CONS_ (16.01.2011/14:16)sen sozu ozuve goturursen,sorada lezvaliyirsan ozuvu))gulureme sene Gunel!gulunc veziyyetdesen!bunun mennen daniwmagina bax bir!
beautiful-Eyes, Sene didim agilli ol!!!!!! sen mene meslehet vere bilmezsen!!!! iwinle mewgul ol!!!!