💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
PisBebis (17.01.2011/12:25)buyur.
sennen bir sey xahis ede bilerem?
Armudyanaq (17.01.2011/12:34)nolar avatarivi deyis
buyur.
PisBebis (17.01.2011/12:40)( "ړ ) o_O :) -_- Smayliklerdi :)
o nedi?
PisBebis (17.01.2011/12:38)xeyr xanim deyiwe bilmerem,
nolar avatarivi deyis
Armudyanaq (17.01.2011/12:44)ok incime haaa ele brle dedim ok?
xeyr xanim deyiwe bilmerem,
PisBebis (17.01.2011/12:45)Ok.
ok incime haaa ele brle dedim ok?
FuLLiTo (17.01.2011/12:42)demek istirsenki men smaylike oxsuyuram??
( "ړ ) o_O :) -_- Smayliklerdi :)