💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
Roks@n@ (17.01.2011/13:33)bunnen evvelki yaxsiydi bu stolbaya oxsuyur
PisBebis, menim avatarim sene nece tesir bagiwlayir?.
![]()
![]()

Armudyanaq (17.01.2011/13:23)yaxsi tesir yoox ama xosuma gelmeyen bu sekildi basqalarida var
He.
PisBebis (17.01.2011/13:34)geyinib kecinib verliwe gelmiwdim de
bunnen evvelki yaxsiydi bu stolbaya oxsuyur

Roks@n@ (17.01.2011/13:36)bugun seni ere verecem
geyinib kecinib verliwe gelmiwdim de

PisBebis (17.01.2011/13:39)kime?wertlerime uygun olsun haaaa
bugun seni ere verecem
.lol