💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat

Petek_ (07.01.2011/13:26)Onda peteyim axşam gelenə açacam.
Yox baglaya bilmezler!
.gif)

AnTi_LoVe (07.01.2011/13:36)elbetteki hansi kişi qadinin ireli getmesine razi olar?..NORMAL HALDİ
Sizin bu FeMeNiZiM anlayishinizdan eziyyet ceken bizik axi?!

*____ZuZu_EmOcKa___* (07.01.2011/13:43)Daha de ki, 2012 heqiqeten de olacaq da...
elbetteki hansi kişi qadinin ireli getmesine razi olar?..NORMAL HALDİ

AnTi_LoVe (07.01.2011/13:45)artiq olur uje..AZ QALİB
Daha de ki, 2012 heqiqeten de olacaq da...

*____ZuZu_EmOcKa___* (07.01.2011/13:59)
artiq olur uje..AZ QALİB

*____ZuZu_EmOcKa___* (07.01.2011/13:41)Vau
Onda peteyim axşam gelenə açacam.
.gif)

Petek_ (07.01.2011/14:03)Adini zuzuyla müsahibe qoyum?
Vau



beautiful-Eyes (07.01.2011/17:12)İmpotent)
Xanimlara feminist deyirlerse,bes kiwilere ne deyirler?

beautiful-Eyes (07.01.2011/17:12)Onlar öz istediklerin eleyirler.xanimlara feminis deyilmir.sadece siyasetdi bu.QADİNLARİN BİRLİYİ
Xanimlara feminist deyirlerse,bes kiwilere ne deyirler?