💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.
Son 10 mövzu
📌 Kapriz!
Mövzudakı mesaj sayı: 72

LarmenOFF
🕒 01.02.2011 / 19:34 · #11
deyirler men kaprizem hemide kamrizin mamasi
ama wirin kaprizdi guya 
Cool_OFF
🕒 02.02.2011 / 04:18 · #12
cox seviremse sevgimcun dozerem,oda mene dozmelidi sevirse

KatyOFF
🕒 02.02.2011 / 08:47 · #13
He birce bu qalmi$di ele.
Cox aram var sevgiyle,hele bunun kaprizine de dözecem..Tökülmü$dü.

SeratoOFF
🕒 02.02.2011 / 08:54 · #14
Kapriz meselesi cox cetindir menimcun. Menim özume qapanib susqunlugum,onunsa cilgincasina her weyi bilmek istemesi bax bunda agir momentler bawlanir. Evvel axir bariwiq imzalanir bir nece gunluk de olsa

SeratoOFF
🕒 02.02.2011 / 08:59 · #15
Katy, Hele ne yawin var.qoy o allah bendesi hele qarwina cixsin görecem halini
eks halda heyatda yawamaq cetin olar sene. 
_SEHER_MEHi_OFF
🕒 14.10.2011 / 21:07 · #16
Men bir geyim uzre kaprizem yeni seciciyem..ama bele sevgi munasibetinde ne sevdiyim wexsin kaprizni cekmiwem,nede kaprizni olmuwam...

AWKA PEWKOMOFF
🕒 21.10.2011 / 22:04 · #17
men dozurem cunki onu bele sevirem eyer onun kaprizliyi tersliyi olmasa o meni qane razi ede bilmez cunki o menim ucun bele maraqlidir

EMPEROROFF
🕒 22.10.2011 / 03:29 · #18
Naaz et ey sevgili canan mene naz et!
Qurusun ağzımda dilim desem nazını az et!
Mehemmed Fizuli.
Yuxarıdakıynan razıyam :)

Glamour__OFF
🕒 26.10.2011 / 20:32 · #19
Kaprize dozmek cetindi

Respect_BoyOFF
🕒 26.10.2011 / 21:02 · #20
🏷 ...Ne QeDeR oLsADa DiLiM aCi, SaDeLiKDiR BaSHiMiN TaCi...
dehwet kaprizliyem....dozen nese qazanir menden
) Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1Keçidlər