💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat

DerSkiY_ (04.01.2016/00:33)ne gundesen e sen ..
Fanatlarim.
BoY-FroM-BDU (04.01.2016/00:47)Admin deyilemde onnan olmasin?.
ne gundesen e sen ..


DerSkiY_ (04.01.2016/00:47)bax ele, gud onu bunu soonra da ozunu bomba apar))
Qizlar)))
BoY-FroM-BDU (04.01.2016/00:48)Belke witin cixarmiyasan?.
bax ele, gud onu bunu soonra da ozunu bomba apar))



DerSkiY_ (04.01.2016/00:50)olani deyirem)
Belke witin cixarmiyasan?.
BoY-FroM-BDU (04.01.2016/00:50)Zaraft etmirem
olani deyirem)
