💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat

*~_MeLoDiKa_~* (14.03.2016/19:04)
Sene deyesen lazımdı axı ) bu bi behane olmasın? )
olmuyesen seni
Inci-cicek (14.03.2016/19:09)Senede ele gelmedimi ?))olmuyesen seni
NoreN (14.03.2016/19:11)Gelsin görek ele))
*~_MeLoDiKa_~*, ))) razilaśda komek ederik udarsan merci gorek kime yazacaq)))


*~_MeLoDiKa_~* (14.03.2016/19:04)Men hemishe ele ceza sechiremki o cezani mene verseler mene agir gelsin,chetinlik chekim)
Sene deyesen lazımdı axı ) bu bi behane olmasın? )
Реssimist89 (14.03.2016/20:02)Yox razı dörem men uduzsam kime yazacam , ) başqa bi şərt qoy)
Men hemishe ele ceza sechiremki o cezani mene verseler mene agir gelsin,chetinlik chekim)Ona gore sechdim bunu ki sene de agir gelecek)Ozu de yazandan sonra usere mesajimi lovheden sil filan demek de