💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat

*~_MeLoDiKa_~* (14.03.2016/20:05)Cigalchisanda axirki,bilirdim ele)
Yox razı dörem men uduzsam kime yazacam , ) başqa bi şərt qoy)Bideki hal hazırda en axrıncı men baxmışam ki profa?
Реssimist89 (14.03.2016/20:07)Yaxşı gel ) razıyam görüm kime ne yazmaq istirsen sen))
Cigalchisanda axirki,bilirdim ele)

*~_MeLoDiKa_~* (14.03.2016/20:08)Bax kechen defeki kimi firladacaqsansa indiden hech razilashma,xoshum gelmir soz verib aldadan olanda)
Yaxşı gel ) razıyam görüm kime ne yazmaq istirsen sen))
Реssimist89 (14.03.2016/20:09)Ne yazmalıyığ? Seni sevirem zad?)
Bax kechen defeki kimi firladacaqsansa indiden hech razilashma,xoshum gelmir soz verib aldadan olanda)

*~_MeLoDiKa_~* (14.03.2016/20:10)Yaziriqki "sen gorduyum en gozel nikin sahibisen,hetta senin yazdigin herfler de bashqa herflerden ferqlenir,chunki sene aid olur.seni gormesem de,varligini sadece hiss etmek mene kifayet edir,chunki men seni sevirem")
Ne yazmalıyığ? Seni sevirem zad?)
Реssimist89 (14.03.2016/20:15)Ayda həyatımda heç vaxt heç kime bele söz dememişeme heç men ))
Yaziriqki "sen gorduyum en gozel nikin sahibisen,hetta senin yazdigin herfler de bashqa herflerden ferqlenir,chunki sene aid olur.seni gormesem de,varligini sadece hiss etmek mene kifayet edir,chunki
