💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
Реssimist89 (14.03.2016/20:36)Ee uje cığallıq eliecem yükle day
Yaxshi,razilashdiq)
Реssimist89 (14.03.2016/20:42)Bele yox telle screenshot ele
Hee baxaq)



Usi_Musi_pusi (14.03.2016/20:48)Bilirdim ele bunu deyeceksen,ona gore senin de nkkin olan shekil chekdim)
Men baxmisham , nikim ama yoxdu ) Reshad bey ... buda 1 subut )


*~_MeLoDiKa_~* (14.03.2016/20:52)Men telle screen elemedim,sen de mesajlari telle screen elemersen,sheklin chekersen.
Bağlanıb elemiyib telle screen ele