💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat

~Aykam~ (13.01.2017/17:21)Oqlandansa qiz yaxşidir.Baxsinlar
Son vaxt yaman cox qizlar baxir mene)
.gif)
EVAMELISSA (13.01.2017/17:22)he duzdu ama bilmirsenki heqiqetenmi qizdimi?)
Oqlandansa qiz yaxşidir.Baxsinlar

~Aykam~ (13.01.2017/17:24)Eger oqlan olub ozlerine qiz niki yarawdirirlarsa.Senbele bilki xanimdi
he duzdu ama bilmirsenki heqiqetenmi qizdimi?)
.gif)
EVAMELISSA (13.01.2017/17:26)ah like. Super cvb oldu)
Eger oqlan olub ozlerine qiz niki yarawdirirlarsa.Senbele bilki xanimdi