💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
Leyla@Quliyeva (20.03.2017/09:33)))))
Ustdeki Yunus
YuNuS İsHaQ (20.03.2017/09:36)Xeyir ola anbaan niye izlenilir ki ))
)))) Menim daim iki uc nefer onlari izleyirem anba an)
Leyla@Quliyeva (20.03.2017/09:51)Cox isteyirem deyer verdiylerimdir.
Xeyir ola anbaan niye izlenilir ki ))
Xeste_Ruhlar (20.03.2017/10:31)sen kimsen kombak edenlerden?)
İnal89
