💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.
Son 10 mövzu
📌 Seni bir defe göre bilseydim...
Mövzudakı mesaj sayı: 180

Pessimist89OFF
🕒 08.12.2011 / 16:45 · #81
Day gormek istemirem,bu isteyim de tarix oldu... )

_Babakarlo_OFF
🕒 08.12.2011 / 16:46 · #82
niye axi?

MUHENDIS736OFF
🕒 08.12.2011 / 16:47 · #83
Men bunu yawadim ve gordum de. Ama ne diyesi soz,ne de xatirlanasi xatire yox idi. Lap yad adamlar kimi. Menim duwunduyumun eksine olaraq.

Askin_cennet_haliOFF
🕒 08.12.2011 / 17:10 · #84
heyatimda heckim olmadigindan
indi sadece peygember ewqiyle yawayiram.kaw o gul uzunu allah menim gormeyimi nesib eder.mumukunsuz ama cox isterem 
BakinecOFF
🕒 08.12.2011 / 17:16 · #85
Askin_cennet_hali, Görmek mumkundu peygembere gerek üreyinde iyne uca qeder de olsa inamin ve sevgin olsun ALLAHA VE onun elcisine peygembere

Askin_cennet_haliOFF
🕒 08.12.2011 / 17:23 · #86
Bakinec, elbette inaniram.qelbimdede sevgi sonsuz.

BakinecOFF
🕒 08.12.2011 / 17:30 · #87
Askin_cennet_hali, Kefemi "MISBAH" eserinin werhinde bele yazir: Xevassul-QURAN" kitabinda yazilib ki, her kim cüme gecesi, gece namazindan sonra 1000 defe "KÖVSER" Süresini oxusa ve sonra 1000 defe Muhemmed ( s) be ali Muhemmede salavat gönderse Peygemberi
s) i yuxuda görer 📎 Əlavə edilmiş fayl
Həcm: 57.34 KB · Yüklənib: 577 dəfə 
Askin_cennet_haliOFF
🕒 08.12.2011 / 17:35 · #88
Bakinec,minnetdaram bilmirdim mutleq edecem.mövzudan kenara cixmiwiq ama soruwacam men dua oxuyarken sayini saya bilmirem itirirem.bunun olmamasi ucun ne edim?
Dəyişdirildi: Askin_cennet_hali (08.12 / 17:37) [1]

BakinecOFF
🕒 08.12.2011 / 17:41 · #89
Askin_cennet_hali, 101 tesbeh-den istifade edin. . .amma 101 yox 100. Zikr saymaqla 10 defe salavat göndermek yeni 1000 defe. Göndermek. . .sitqi qelble edin

Askin_cennet_haliOFF
🕒 08.12.2011 / 17:43 · #90
twk.Allah razi olsun!
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 2Keçidlər