💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat

Nasтiпка (23.05.2013/18:08)seni tanimiram ama inventeddeki Nerminnen dost idim
YeMeLi OgLaN, Biz taniwig?

Nasтiпка (23.05.2013/18:11)bilirem sensen.ama cox deyiwmisen,onnan hec eser elamet qalmiyib etaga
YeMeLi OgLaN, Ele o Nermin menem prosta o niki kimse iwledir ama kimdi bilmirem

YeMeLi OgLaN (23.05.2013/18:14)Duz diyirsen bele yaxwidi bir coxlarina,ama bezen darixiram evvel`ki Nermincun...Men seni yene tanimadim.
bilirem sensen.ama cox deyiwmisen,onnan hec eser elamet qalmiyib etaga

Nasтiпка (23.05.2013/18:16)oglan dostlarinnan kim variydi say gorum hele
Duz diyirsen bele yaxwidi bir coxlarina,ama bezen darixiram evvel`ki Nermincun...Men seni yene tanimadim.
YeMeLi OgLaN (23.05.2013/18:17)Tesadufen Ayaz deyilsen`ki?
oglan dostlarinnan kim variydi say gorum hele

Nasтiпка (23.05.2013/18:19)yaxwiki adim hec olmasa qalib yadinda
Tesadufen Ayaz deyilsen`ki?

YeMeLi OgLaN (23.05.2013/18:20)Deyiwsemde bezi insanlarin yeri bawqadi mende hec vaxt unudulmur..
yaxwiki adim hec olmasa qalib yadinda
