💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat
LoLiSaFoNe (12.01.2011/00:16)mencede
oynamag gozeldir.
Petek_ (12.01.2011/00:23)aaa aglamag nevaxtdan hobbi olub
Aglayiram

EBEDI-YUXU (12.01.2011/00:30)yaz bileyde gozumuz deymez can
hobbim coxdur,,,amma bow vaxtimda da burdayam,,
PisBebis (12.01.2011/00:13)Evveller bow vaxtlarimi idmana hesr ederdim.indi ise cox vaxt catda oluram.ama mewqi buraxmiram.
bos vaxtlarinizda ne isle mesgul olursuz?Kimin ne hobbisi var?