💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
NoreN (01.03.2017/14:36)Qarni qurddusan?))pis qizdar
️Men ️cox yeyirem Amma artmiram ..usaqlardan zahlam gedur . Amma cirpmiram Zarafat edurem ,tebii ️ki
Divara cirpiram )))
Leyla@Quliyeva (01.03.2017/14:38)Az ele dimeginen. Wirin qizdu )))
Qarni qurddusan?))
!=!DEVIL MAY CRY!=! (01.03.2017/14:46)Oldumeeee men
Bu ne yazib )

Inci-cicek (01.03.2017/14:47)Hele men
Oldumeeee men
Sesim cixmasin diyede kas kati qalmişam)))))!=!DEVIL MAY CRY!=! (01.03.2017/14:46)Qaqas meni nezerde tutmusan?
Bu ne yazib )
__DeFeND__YouR__SeLF__ (01.03.2017/14:48)Allah onu guldursun. Az ele bildim dicey diwindeki eksi )) goyerti diyende
Hele menSesim cixmasin diyede kas kati qalmişam)))))
