💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
SiSeRoN (27.03.2017/02:33)yo krisha ustasi
Sen malyar iwleyirsen?
AxI_DuNyA_FiRlAnIr (27.03.2017/02:43)Burda birinin kriwasi qachib ..onun kriwasin vura bilersen?
yo krisha ustasi



SiSeRoN (27.03.2017/01:32)Nc..nc...qilincin paslansaydu...qizlar nefes alardu )))
Az taxta baw gelende kech qilincim altindan))

ПользоватеЛ_Х (27.03.2017/16:06)Evet))
Saytda Reeferendum kecirtmey lazimdi..Bawkanliq sistemini getirmelisiz uje..Telman butun huquqlar anca sende olmalidi))Men referenduma he deyirem
_PaRaDoKsalno_ (27.03.2017/18:02)Her gece itiliyirem)) mumkun olan wey dor..
Nc..nc...qilincin paslansaydu...qizlar nefes alardu )))