💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat

Inci-cicek (05.08.2016/10:49)Yoo.. dunenden beleyem:( ureyim bulanir..
Niye dietasadan? Ya iwtahiva gozumuz deydi?))
HaRMoNY (05.08.2016/10:53)Allah komeyun olsun. Soyuqladmisan medevi.
Yoo.. dunenden beleyem:( ureyim bulanir..

Inci-cicek (05.08.2016/10:54)He deyesen.. mersi :(
Allah komeyun olsun. Soyuqladmisan medevi.
HaRMoNY (05.08.2016/10:55)Evde romawka var? Nane , yarpiz? Hansinnan varsa qat demle ic. Axwama qalsa adimi deyiwecem ))) men de tez tez olur. Ancaq bele saxliram ozumu
He deyesen.. mersi :(

Inci-cicek (05.08.2016/10:58)Taparam.. ama dehwetli bir weydi.. :(
Evde romawka var? Nane , yarpiz? Hansinnan varsa qat demle ic. Axwama qalsa adimi deyiwecem ))) men de tez tez olur. Ancaq bele saxliram ozumu
HaRMoNY (05.08.2016/11:01)He mennen gozel bilen olmaz onu. Turw wey qeti yeme..duzelene kimi daha da bulanacaqsan
Taparam.. ama dehwetli bir weydi.. :(

Inci-cicek (05.08.2016/11:02)Limon yeyireme men ancaq.. indide meyve yedim..
He mennen gozel bilen olmaz onu. Turw wey qeti yeme..duzelene kimi daha da bulanacaqsan
HaRMoNY (05.08.2016/11:04)Wirin meyve
Limon yeyireme men ancaq.. indide meyve yedim..

Inci-cicek (05.08.2016/11:05)Tamam gozel..
Wirin meyveye turw yox
