💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
Leyla@Quliyeva (02.02.2017/16:23)Allah elemesin narahat niye olursuz.
Yo getme daha.narahat olmuşdug burda
Inci-cicek (02.02.2017/16:23)Men geldim sen yox idin.forumda arxivi oxudum.yazdim burda mesaj bagliydi.aykadan soruşdum.duşundum yegin şad xeber var gelmirsen
Allah elemesin narahat niye olursuz.

Inci-cicek (02.02.2017/16:22)Senen Lap Antraktidayada Gederem Xeyaaatim )
Almaniyaya gedirsen ?)))
_K_O_T_İ_K_ (02.02.2017/16:25)Onda yig vewderuuu
Senen Lap Antraktidayada Gederem Xeyaaatim )
_K_O_T_İ_K_ (02.02.2017/16:25)Ade senin neçe dene xeyaaaatin var?
Senen Lap Antraktidayada Gederem Xeyaaatim )

Inci-cicek (02.02.2017/16:22)Anya hemewe deyirdiye )
Almaniyaya gedirsen ?)))

Inci-cicek (02.02.2017/16:26)Necede cixiriq?)
Onda yig vewderuuu