💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
Leyla@Quliyeva (02.03.2017/08:53)men axwamin yemeuin gunorta biwirirem))))
Gunorta mektebe gedirem çatdirmiram
Gunesh** (02.03.2017/08:54)Bes gunorta ne yeyirsiz?
men axwamin yemeuin gunorta biwirirem))))
Leyla@Quliyeva (02.03.2017/08:55)Gunorta evde tek ollam.ne geldi yeyirem.erinirem ozume yemeh biwirmeye
Bes gunorta ne yeyirsiz?

Gunesh** (02.03.2017/08:56)İnsan ele ozu ucun açmalidi da sufreni birinci.erincek qiz
Gunorta evde tek ollam.ne geldi yeyirem.erinirem ozume yemeh biwirmeye
)Leyla@Quliyeva (02.03.2017/08:58)axot olmur )))
İnsan ele ozu ucun açmalidi da sufreni birinci.erincek qiz)
Leyla@Quliyeva (02.03.2017/08:58)bax bunu de mene))) ozume nece yemek bişirib beziyirem)))
İnsan ele ozu ucun açmalidi da sufreni birinci.erincek qiz)
__DeFeND__YouR__SeLF__ (02.03.2017/10:41)Men de secirem ele. Evveller de hemiwe evde tek olanda padnosa yigirdim her weyi ozde padnosu qoyurdum duvanin qoltuq hissesine cox rahat idi mene orda tv baxa baxa yemek )))))
bax bunu de mene))) ozume nece yemek bişirib beziyirem)))Uşaq vaxtdan eleyem nenemgile gederdim yaylari gunorta hami yatir mende yata bilmirdim meyveleri getirib dograyib beziyirdim sonrada otrub yeyi