💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
Inci-cicek (30.03.2017/10:00)Gulu seven tikaninda sevmelidir))) men yemekde verirem chayinda choreyinde))ammaki aglayan uwaq olmasin sebrim chatmir aglayan uwaqdan..balaca olur axi))adam yazigi gelir birden narahat olar..biwmece olar..wirindide..
)))) Heyqi halaldi senr. Men hele hec kimin uwagin yumamiwam dehwet iyrenirem. Bele nazin cekim, saxlim amma birce onnan bawqa ))
SiSeRoN (30.03.2017/10:02)Biwmece ))))) ecrb stajun vare
Gulu seven tikaninda sevmelidir))) men yemekde verirem chayinda choreyinde))ammaki aglayan uwaq olmasin sebrim chatmir aglayan uwaqdan..balaca olur axi))adam yazigi gelir birden narahat olar..biwmece
Inci-cicek (30.03.2017/10:12)Ay 2 denesi gozumun qabaginda boyuyubde)))opitniyamda))) amma qizlar weytan olur))) deyirem adun nedi?)) Aiiiinnn)) adin deyir guya Aylin)
Biwmece ))))) ecrb stajun vare
SiSeRoN (30.03.2017/10:13)Allah saxlasin. Bizde de qohumda var aylin. Bizimki Denizdi.
Ay 2 denesi gozumun qabaginda boyuyubde)))opitniyamda))) amma qizlar weytan olur))) deyirem adun nedi?)) Aiiiinnn)) adin deyir guya Aylin)
Inci-cicek (30.03.2017/10:15)Allah cemi balalari saxlasin..
Allah saxlasin. Bizde de qohumda var aylin. Bizimki Denizdi.

SiSeRoN (30.03.2017/09:57)
Men uwaqda yumuwam))) balaca idi onda hech 1 yawi olmamiwdi))) paltarin arxasindan tutdum bir elimle salladim))) o biri elimlede duwu tutdum buna yudum))) ele bilki mawin yuyuram))) pamperside tersine
masallah
SiSeRoN (30.03.2017/10:17)Amin.
Allah cemi balalari saxlasin..
SiSeRoN (06.04.2017/03:43)camaatin ac vaxtinda bu nedi yazdin )))
Qewey wirniyyat iyi gelir))ammaki biliremki kuxnaya getsem danqa durunq dalacam hami duracaq))diwlerimi sehere itilemiwem))