💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat
Inci-cicek (01.03.2016/11:36)Oda chox gozeldir he. Men sorushdum 180 manat dediler
Zerif iyler qalmir. Mende qreen tea duxisi var idi. En sevdiyim iy olub indiyedek. Hec qalmirdi iysi.
milash (01.03.2016/14:19)Vatt dede ))))
Oda chox gozeldir he. Men sorushdum 180 manat dediler