💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat

EVAMELISSA (23.09.2018/22:56)tebrik edirem
Qardaşimin model musabiqesinde birinci yere cixmasiyla

Eksperd (23.09.2018/22:52)Facie demek olar
baho) baxmamisan internetde?)) yaqiw elede yaqmayibe,bakinin kanalizacsia sistemi yox veziyetindedi
ehşet olubEVAMELISSA (23.09.2018/22:57)adamlari su yuyub aparirdi nizami metrosu terefde)))))
Facie demek olarehşet olub