💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
!=!DEVIL MAY CRY!=! (03.02.2017/06:40)Ele deyil.
Evli qadin sindromu :)
Inci-cicek (03.02.2017/06:41)Sen dien kimidi yeni?) Deqiq inanim ?
Ele deyil.
!=!DEVIL MAY CRY!=! (03.02.2017/06:42)Evvelden neyise hiss etdiyin olub? Uyarmisan qulaq asmayiblar. Sonra her wey sen deyen kimi olunca? Ne edibler?
Sen dien kimidi yeni?) Deqiq inanim ?
Inci-cicek (03.02.2017/06:43)Olur nadir hallarda. Her zaman yox .
Evvelden neyise hiss etdiyin olub? Uyarmisan qulaq asmayiblar. Sonra her wey sen deyen kimi olunca? Ne edibler?
!=!DEVIL MAY CRY!=! (03.02.2017/06:46)Ele men deyen nadir hallar toplusu oldu )) dedim qulaq asmadilar indi pewmandar ) ne ise
Olur nadir hallarda. Her zaman yox .
Inci-cicek (03.02.2017/06:48)İlk werhindki her shey sozune gore yazdim Chicek :)
Ele men deyen nadir hallar toplusu oldu )) dedim qulaq asmadilar indi pewmandar ) ne ise