💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
Inci-cicek (12.02.2017/23:02)nc:) sabahada qalsin . gelen ilede
Hamsini ))


NiKim_budu_ (13.02.2017/05:23)Ramin.Menim adim Ramin di.
Goresen Ramil niye yatmir her seher forumdadi))
_K_O_T_İ_K_ (13.02.2017/05:37)Bilirem adini
Ramin.Menim adim Ramin di.Iwden verdiw olub
seni nezerde tuturdum ele iwin avand olsun.__DeFeND__YouR__SeLF__ (12.02.2017/23:12)Allah kesmesin bele arvadligi))
Maşallah esl arvad bele olar bax))

NiKim_budu_ (13.02.2017/05:46)Minnetdaram ALLAH razi olsun senden.
Bilirem adiniseni nezerde tuturdum ele iwin avand olsun.