💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.
Son 10 mövzu
📌 Hal hazirda ne fikilesirsen? ne haqda dushunursen?
Mövzudakı mesaj sayı: 22924

KoNCeNoOFF
🕒 11.01.2017 / 01:57 · #9781
🏷 ,,YaLanLarini gorub uzagLasdigim insanLarin coxundan eyni seyi esidirem,,-DEYiSMiSEN!!!
FuLLiTo (11.01.2017/01:54)
Təxminən belə bir şeydi ?
Hee ama bu lap agiridi biraz bundan yunguldu mende )))ama bele bir seydi
~Aykam~OFF
🕒 11.01.2017 / 01:59 · #9782
🏷 eTRaFiMDaKi "HeRKeSi" QiSQaNMa....oNLaRiN "HeCH KeS" oLDuGu YeRDe SeN HERSHEYIMSEN...
KoNCeNo (11.01.2017/01:56)
He deme day :)
))) amma vaxti vaxtinda dermanlari ic mazi surt en yaxşi maz lamizildi onu niye yazmiyib bilmirem qriboka o yaxşidi
FuLLiToOFF
🕒 11.01.2017 / 02:00 · #9783
KoNCeNo (11.01.2017/01:57)
Hee ama bu lap agiridi biraz bundan yunguldu mende )))ama bele bir seydi
Flukonazol yoxla bidənə . Narahat olma poboçniy effekt zad olmayacaq .
FuLLiToOFF
🕒 11.01.2017 / 02:01 · #9784
şişi bilmirəm , amma qızartını , yaranı götürmək üçün maz Elekom da yaxşıdı .

KoNCeNoOFF
🕒 11.01.2017 / 02:02 · #9785
🏷 ,,YaLanLarini gorub uzagLasdigim insanLarin coxundan eyni seyi esidirem,,-DEYiSMiSEN!!!
~Aykam~ (11.01.2017/01:59)
))) amma vaxti vaxtinda dermanlari ic mazi surt en yaxşi maz lamizildi onu niye yazmiyib bilmirem qriboka o yaxşidi
Ne bilim edim gorum ne olur dermanlari atmiram basqa derman atiram sabah sorusacam gorum eks tesiri olmazsa sonra atacam)
KoNCeNoOFF
🕒 11.01.2017 / 02:04 · #9786
🏷 ,,YaLanLarini gorub uzagLasdigim insanLarin coxundan eyni seyi esidirem,,-DEYiSMiSEN!!!
FuLLiTo, Senin elindi o ele?sende de olur?

!=!DEVIL MAY CRY!=!OFF
🕒 11.01.2017 / 02:04 · #9787
🏷 ❋Ne SaYaNiN QuLuYaM Ne SaYMaYaNiN aGaSi ALLAHIN QuLuYaM SoZuMuN aGaSi❋
Allah shefa versin .

KoNCeNoOFF
🕒 11.01.2017 / 02:05 · #9788
🏷 ,,YaLanLarini gorub uzagLasdigim insanLarin coxundan eyni seyi esidirem,,-DEYiSMiSEN!!!
!=!DEVIL MAY CRY!=!, Cox sagol

~Aykam~OFF
🕒 11.01.2017 / 02:07 · #9789
🏷 eTRaFiMDaKi "HeRKeSi" QiSQaNMa....oNLaRiN "HeCH KeS" oLDuGu YeRDe SeN HERSHEYIMSEN...
KoNCeNo (11.01.2017/02:02)
Ne bilim edim gorum ne olur dermanlari atmiram basqa derman atiram sabah sorusacam gorum eks tesiri olmazsa sonra atacam)
İnstruksiyasini oxude interin elin altda men Az hekimlerinden cox interde yazilanlara inannam)))
KoNCeNoOFF
🕒 11.01.2017 / 02:08 · #9790
🏷 ,,YaLanLarini gorub uzagLasdigim insanLarin coxundan eyni seyi esidirem,,-DEYiSMiSEN!!!
~Aykam~ (11.01.2017/02:07)
İnstruksiyasini oxude interin elin altda men Az hekimlerinden cox interde yazilanlara inannam)))
Gel wexsiyeForum faylları
Bu mövzudakı fayllar 104Keçidlər