💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat

Fidannn (02.02.2016/17:53)Ele yerde Adam darixar
Gedb qalmag olar ama darxmag olmasa)


Fidannn (02.02.2016/17:53)A diyane Evvelki Pulnanda ele 15-20 min manat elir
Gedb qalmag olar ama darxmag olmasa)



_K_O_T_İ_K_ (02.02.2016/17:55)Darxmazsan sen? Bir muddet qalarame ama cox qala blmerem mence
Ele yerde Adam darixarDollar indi qalxibdaa Evvelki pulnan 25000 manata .Azerbaycanda o pula Ne ala bilersen hecne.

Fidannn (02.02.2016/17:57)Yox men darixmiram.
Darxmazsan sen? Bir muddet qalarame ama cox qala blmerem mence

_K_O_T_İ_K_ (02.02.2016/17:59)Nəm.men evdekilere çox bağlıyam. Belke onlar yanmda olsa he qala bilerəm
Yox men darixmiram.Uje 7 ildi evde deyilem duz emelli esgerlik sora Russia bele.

Fidannn (02.02.2016/18:02)He onda qal olarnan orda
Nəm.men evdekilere çox bağlıyam. Belke onlar yanmda olsa he qala bilerəm


_K_O_T_İ_K_ (02.02.2016/18:02)
He onda qal olarnan orda
