💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat

__DeFeND__YouR__SeLF__ (19.01.2017/02:58)Men oz Anketimin kopyasin atmiwam senin Anketin neter ola biler
Sevgi var movzusuna menim nikimin deye girdim menim anketimiydi hardan senin oldu
_K_O_T_İ_K_ (19.01.2017/02:59)Girende oz anketim duşurdu
Men oz Anketimin kopyasin atmiwam senin Anketin neter ola biler

_K_O_T_İ_K_ (19.01.2017/02:57)Ramin soz deyende niye pise yozursan axi.Vallah duz hereket deyil.Xanimi pis veziyyetde qoyursan axi.Ne olar baxanda ? Pewiman etme soz yazmaqima. Ancaq olmaz axi bele. Belke biri ucun maraqlisan . Yenede ozun bil eyyy. Anketine baxmamiwam narahat olum.Sadece qizi pis veziyyetde qoydun
Ne deyirsen sen ne filosofluq eliyirsen Blyad?

EVAMELISSA (19.01.2017/03:01)Zor sikirem bawqa sozun?
Ramin soz deyende niye pise yozursan axi.Vallah duz hereket deyil.Xanimi pis veziyyetde qoyursan axi.Ne olar baxanda ? Pewiman etme soz yazmaqima. Ancaq olmaz axi bele. Belke biri ucun maraqlisan . Y

__DeFeND__YouR__SeLF__ (19.01.2017/03:00)Sikimeki
Girende oz anketim duşurdu

__DeFeND__YouR__SeLF__ (19.01.2017/03:00)O senin problemindi Vizqirt
Girende oz anketim duşurdu

MiLYoNDa1oQLaN (19.01.2017/02:57)Siz niye meni bawa duwmursuz.Mende onu deyiremde pis hec ne yoxdur eyyyy. ANcaq reklam neye lazim ??? Fikrimi cattdira bilmirem men
A kişinin qızı ankete baxmaqda neise terbiyesizdiy var?, Kimse bilsin bilmesin, kimiselere göre yaşirsan sen?
EVAMELISSA (19.01.2017/03:03)Pis heçne yoxdu burda,
Siz niye meni bawa duwmursuz.Mende onu deyiremde pis hec ne yoxdur eyyyy. ANcaq reklam neye lazim ??? Fikrimi cattdira bilmirem men

EVAMELISSA (19.01.2017/03:01)Anketime Bax baxma mencun poxuydu.
Ramin soz deyende niye pise yozursan axi.Vallah duz hereket deyil.Xanimi pis veziyyetde qoyursan axi.Ne olar baxanda ? Pewiman etme soz yazmaqima. Ancaq olmaz axi bele. Belke biri ucun maraqlisan . Y
