💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat

**__** (31.01.2017/23:09)Aaaa mende senin.Çoox tesekkurler canim ses uçun -
Evanin

__DeFeND__YouR__SeLF__ (01.02.2017/00:09)Men baxiram yazan olmur axi:)
bide gorusen ana sehifede maraqli şekiller olur girisen baxmaga srazi yazirlar aa ne olube baxmaq qadagandi beyem)))
!=!DEVIL MAY CRY!=! (01.02.2017/00:19)bes mene niye yazirlar))?
Men baxiram yazan olmur axi:)
__DeFeND__YouR__SeLF__ (01.02.2017/00:40)Sabahdan profillerede baxacam :))))
bes mene niye yazirlar))? Elede yazirki elebil radara duşmuşem bu deqiqe cermeliyecek))
Inci-cicek (01.02.2017/07:12)Ay sen xoş gelmisen)
Heleki hec kimin indi baxacam Carlime, Dinuwnan daniwirdim xeberim var, o biri gozellerime de baw cekecem.