💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat
_K_O_T_İ_K_ (31.05.2017/02:14)Sene dimemiwem insanlara qarwi lagbaz onyarqili olma.
Qiji weydi coxsu
.herkes ozune gore gorunuwu var mecbur deyilki sen beyenesen ya beyenmisen.sen derslervi oxu zeiff)~A_N_T_i_K__V_A_R~ (31.05.2017/00:51)Ne qeder qeşeng axtarsan o geder eybecere rast gelersen:)
bir cure alinmaya biler gerek o qewenq olmasinqewenqdirsemenimdir o

MoNaCo_FrAnCe (31.05.2017/14:46)Qiji Goruwun deyil ki,Stildi )
Sene dimemiwem insanlara qarwi lagbaz onyarqili olma..herkes ozune gore gorunuwu var mecbur deyilki sen beyenesen ya beyenmisen.sen derslervi oxu zeiff)

MoNaCo_FrAnCe (31.05.2017/14:46)Qaqaw axirinci defe men udmuwame ele bil )
Sene dimemiwem insanlara qarwi lagbaz onyarqili olma..herkes ozune gore gorunuwu var mecbur deyilki sen beyenesen ya beyenmisen.sen derslervi oxu zeiff)
_K_O_T_İ_K_ (31.05.2017/18:56)Sie können nicht wählen,das bild erscheint))zəifff))
Qaqaw axirinci defe men udmuwame ele bil )Helede Zeif deyire )

MoNaCo_FrAnCe (01Ich möchte ihre sehen aber Nicht Die brille )2017/01:31)
Sie können nicht wählen,das bild erscheint))zəifff))
_K_O_T_İ_K_ (01Duzgun daniw)))feli duz iwlet))zeifff ay camaat yazibki men eynek gormek istiyirem lakin istiyirem))))demek istiyirki men onlari gormek ucun eynek isteyirem))2017/01:38)
Ich möchte ihre sehen aber Nicht Die brille )

MoNaCo_FrAnCe (01Sehv yazmaqina sehv yazdim )2017/01:42)
Duzgun daniw)))feli duz iwlet))zeifff ay camaat yazibki men eynek gormek istiyirem lakin istiyirem))))demek istiyirki men onlari gormek ucun eynek isteyirem))
_K_O_T_İ_K_ (01Es war jetzt flach)2017/01:51)
Sehv yazmaqina sehv yazdim )Amma sen duz demedin sehvimi )Ismlerin inkari Kein ile olur )Sen bilmedin bunu )ich möchte ihre sehen aber Habe keine die Brille

LoVE__SToRY (31.05.2017/14:48)o barade bextim vecni getirib;))
Ne qeder qeşeng axtarsan o geder eybecere rast gelersen:)