canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
ButulkaDominoDurakTic Tac Toe
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Etdiyiniz ve etmediyiniz...
Mövzudakı mesaj sayı: 47
MisS~Dior
MisS~DiorOFF
🕒 12.01.2014 / 01:26 · #31
DenizDalgasi, senin (22.01.2011 / 02:37) yazına cavab verirem, Etmediyime gore cox pewmanciliq cekmiwem ve cekmekdeyem:(
_YAZ*YAGMURU_
_YAZ*YAGMURU_OFF
🕒 12.01.2014 / 03:30 · #32
Etdiyime gore cunki hemiwe dik bawliq edirem sonra pewman oluram amma yenede geri donmurem ,..bu huyumu seviyom yaaa
МояДевчкаПростоАНГЕЛ
МояДевчкаПростоАНГЕЛOFF
🕒 12.01.2014 / 03:32 · #33
🏷 Sebebleri qaldir aradan ..! Zahir olsun Yaradan !
Huyun qurusun)
_YAZ*YAGMURU_
_YAZ*YAGMURU_OFF
🕒 12.01.2014 / 03:43 · #34
МояДевчкаПростоАНГЕЛ (12.01.2014/03:32)
Huyun qurusun)
Kurumasin cok seviyom cunkii
МояДевчкаПростоАНГЕЛ
МояДевчкаПростоАНГЕЛOFF
🕒 12.01.2014 / 03:46 · #35
🏷 Sebebleri qaldir aradan ..! Zahir olsun Yaradan !
He he
_YAZ*YAGMURU_
_YAZ*YAGMURU_OFF
🕒 12.01.2014 / 03:48 · #36
МояДевчкаПростоАНГЕЛ (12.01.2014/03:46)
He he
hele bi qurusun sonra baxda sen iwive
_ELYA_
_ELYA_OFF
🕒 12.01.2014 / 03:50 · #37
Ne bilimey
DetKa*Ya*TvoY*KaroL
DetKa*Ya*TvoY*KaroLOFF
🕒 12.01.2014 / 03:58 · #38
🏷 Sen saydigni say gor Men ne sayiram....
[B]bawim gicellendi)[/b]
belie
belieOFF
🕒 12.01.2014 / 10:07 · #39
Eslinde hec neye göre pesman deyilem indi.belke gelecekde etmediklerime göre ola biler
OPEK13
OPEK13OFF
🕒 19.01.2014 / 14:10 · #40
Heç vaxt peşmanlıq hissi keçirmirəm.. Hər şeylə razılaşa bilirəm..
Cəmi mesajlar: 47
<< 1 2 3 [4] 5 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər