💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat

NeFesiM__oL (23.08.2017/21:30)Allah shefa versin . nolubki?
Ağrı canımı alıb eline..
AxI_DuNyA_FiRlAnIr (23.08.2017/21:31)Bele deyim bashım agrıyır yox dishim agriyir yox belim agriyir dehşett derecede 2deq ayaq üste qala bilmirem soyuq olub yeqin ondandı bashqa ağır nese götürmemişhem dermanda tesir etmir 2dene içhdim((
Allah shefa versin . nolubki?
NeFesiM__oL (23.08.2017/21:34)Alalh shefa versin . havalar aldadaicidi olar soyuglamisan he.
Bele deyim bashım agrıyır yox dishim agriyir yox belim agriyir dehşett derecede 2deq ayaq üste qala bilmirem soyuq olub yeqin ondandı bashqa ağır nese götürmemişhem dermanda tesir etmir 2dene içhdim((