canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 neye göre utanirsan?
Mövzudakı mesaj sayı: 249
Larmen
LarmenOFF
🕒 29.01.2011 / 19:16 · #11
yooo niye utanmaliyam? Aa men ele bildim utanqacliqdane sobet gedir . he he yox bele utanilasi hecne elemeiwem ne realda nede virtualida . Allah bizi utandirmasin.aamin
Senin_orxan
Senin_orxanOFF
🕒 29.01.2011 / 19:17 · #12
GPB (29.01.2011/18:16)
Bura nediki haradiki burda sehv eliyek.ama kim heyatda sehv elemediyini diyir o sadece ozunu aldadir.men bu fikire gulurem sadece
heyatda qaqaw sehvsiz insan yoxdur)
cool_lady
cool_ladyOFF
🕒 29.01.2011 / 19:18 · #13
GPB (29.01.2011/18:16)
Bura nediki haradiki burda sehv eliyek.ama kim heyatda sehv elemediyini diyir o sadece ozunu aldadir.men bu fikire gulurem sadece
real HEYATDAN sohbet gedir
GPB
GPBOFF
🕒 29.01.2011 / 19:20 · #14
Senin_orxan, Bezileri heyatda sehv elemediyini diyir men olara gulurem ozlerin aldadirlar,biz kimik ki heyatda sehvimiz olmasin
GPB
GPBOFF
🕒 29.01.2011 / 19:22 · #15
cool_lady, Bilirem sohbet neden gedir!ve duzgun fikrimi bildirmiwem etirazi olan yazsin cvb gelcey
_bume_rang_
_bume_rang_OFF
🕒 29.01.2011 / 19:46 · #16
Polise duwduyume gere.papanin uzune 1ay baxmaga uz elememiwem utanmiwam
Ewil
EwilOFF
🕒 30.01.2011 / 02:48 · #17
Hamidan üzür istayiram hec kim deya bilmaz ki ya bir safim olmayib yada ki sahf bir harakadim
PisBebis
PisBebisOFF
🕒 30.01.2011 / 02:54 · #18
o qədəəəər sehv elemisemkiii ehh
Serato
SeratoOFF
🕒 30.01.2011 / 15:09 · #19
Sehv etmemek yalniz tanriya mexsusdur. Sehv edib sehvini anlamamaqsa axmaqlara, anlayib utanmamaqsa yalniz vicdansizlara.
*=CaNiViZuN_CaNi=*
*=CaNiViZuN_CaNi=*OFF
🕒 30.01.2011 / 15:10 · #20
heleki yadima gelmir
Cəmi mesajlar: 249
<< 1 [2] 3 4 ... 25 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər