canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 neye göre utanirsan?
Mövzudakı mesaj sayı: 249
Mr RoManTiC
Mr RoManTiCOFF
🕒 16.10.2013 / 11:57 · #101
Evli qadinnan goruwduyume gore !!!
_charli
_charliOFF
🕒 16.10.2013 / 12:05 · #102
🏷 Eslinde yalnizlig cox gozeldi,en azindan itirecek heckimsen yoxdu!
Rehmettiyin_Nevesi
Rehmettiyin_NevesiOFF
🕒 16.10.2013 / 12:34 · #103
valla Mosunun yerine olsaydim acari diwwwdiyib goturerdim
Nazar~boncugu
Nazar~boncuguOFF
🕒 16.10.2013 / 15:13 · #104
Anamin ustune qisqirdigim ucun pesman utandigimnan uzune baxa bilmirem defelerle uzr istedim bagislamir Ne etsem bagislayar? Ozumnen asili olmadi esebiydim mamada durmadan sorgu sual edirdi.. Cox utaniram cox pesmanam
_ELYA_
_ELYA_OFF
🕒 16.10.2013 / 15:57 · #105
Nazar~boncugu (162013/16:13)
Anamin ustune qisqirdigim ucun pesman utandigimnan uzune baxa bilmirem defelerle uzr istedim bagislamir Ne etsem bagislayar? Ozumnen asili olmadi esebiydim mamada durmadan sorgu sual edirdi.. C
Hm ANA'ya of bele demek olmaz. ANAdir bagiwlayar. Sadece esebidir deye deyir bagiwlamiram!
Dəyişdirildi: _ELYA_ (16.10 / 15:58) [1]
Nazar~boncugu
Nazar~boncuguOFF
🕒 16.10.2013 / 16:21 · #106
_ELYA_ (162013/16:57)
Hm ANA'ya of bele demek olmaz. ANAdir bagiwlayar. Sadece esebidir deye deyir bagiwlamiram!
Istemeden oldu men ona hec vaxt cavab qaytarmamisam kobud soz dememisem nece esebide olsan ya nese bas verse hirsimi ozum ozumu sakitlesdirmekle soyuduram ama mama sorgu sual etdikce deli oldum. Men ozumu bagislaya bilmirem daha uzum qalmadi uzr istemeye
_charli
_charliOFF
🕒 16.10.2013 / 20:08 · #107
🏷 Eslinde yalnizlig cox gozeldi,en azindan itirecek heckimsen yoxdu!
Nazar~boncugu (162013/17:21)
Istemeden oldu men ona hec vaxt cavab qaytarmamisam kobud soz dememisem nece esebide olsan ya nese bas verse hirsimi ozum ozumu sakitlesdirmekle soyuduram ama mama sorgu sual etdikce deli oldum. Men o
Dunyada ANADAN deyerli hecne yoxdu,qedrini bil,onun bi nefesini hiss etmekcun ölmek isteyenler var,hele sesini demirem.....cox iste onu lap coooooooxxxx......
Ardarazli
ArdarazliOFF
🕒 16.10.2013 / 20:45 · #108
bezen ozunu apara bilmeyen insan weklinde ewweyleri gorende onlarla bir mekanda yawadigima utaniram coox utaniram.
Zeqqumagaci
ZeqqumagaciOFF
🕒 16.10.2013 / 20:50 · #109
🏷 Insan insani ya tamamliyamada yada tam anlayamadi..
werhlerin coxun oxuyanda suniliyine yazandan cox men utaniram
Nazar~boncugu
Nazar~boncuguOFF
🕒 16.10.2013 / 22:17 · #110
_charli, Ezizim o menim nefesimdi her seyimdi onun aldigi her nefesine qurban olaram men Anami dunyalar qeder sevirem. Men etdiyimnen utaniram ozumu gunahkar hiss edirem bagisladi ama men ozumu bagislaya bilmirem
Cəmi mesajlar: 249
<< 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 25 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər