💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat

*=CaNiViZuN_CaNi=* (30.01.2011/14:10)Senden bir denedir,birdene. uumac
heleki yadima gelmir
_DeLi_ (11.02.2011/16:50)Hamini o bezilerine wamil etmek olmaz.
cool_lady, salam . Deyirler utanmasan oynamaga ne varki... Bes utananin oglani olmaz bele de deyirler. Heyatda ele bir sehvim olmayib amma heyatdada sehvsiz insan yoxdu. Herden utaniram burdaki bezi
*__*MoNaMoR*__* (11.02.2011/16:51)Evvelki nikin ne idiki?
evvelKI nikimnen
CIKOLATAAA (08.02.2011/18:53):)
utanilacaq hereket etmirem.ama herden evin icinde yixilmagim utandirir