💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.
Son 10 mövzu
📌 neye göre utanirsan?
Mövzudakı mesaj sayı: 249

Black_AttackOFF
🕒 17.08.2013 / 09:56 · #71
🏷 Три вещи никогда не возвращаются обратно: Время, слово, возможность.
e az utanun ogilsiz qalarsuz))

~QORXUSUZ~OFF
🕒 17.08.2013 / 10:00 · #72
he dunen guya boyuk qiz olmaq istedim kablok giydim.kablokdaki azi biz 13sm olardi.ele 1ci plekenen duwmuwdumki 1de gordum axirinci pilekendeyem.yadima duwende xecalet cekirem

Black_AttackOFF
🕒 17.08.2013 / 10:02 · #73
🏷 Три вещи никогда не возвращаются обратно: Время, слово, возможность.
)))))))))))))))

_MaksI_OFF
🕒 17.08.2013 / 10:08 · #74
utanilasi hereketler etmirem

~QORXUSUZ~OFF
🕒 17.08.2013 / 10:13 · #75
Men deyiwet cox yeyenem.hemiwe qonaq gelende nenem diyirki ay qiz qonaq gelende sen gelme stolun bawina.camahat cox yeyen olduqunu gorub almayacaq seni.mendeki yemeyin iyine deyiwet hesasam.ne gelmeye stolun yanina.yemek gelen kimi qonaqdan qabaq otururam stolda.soram ama yeyib doyanan sora utanamki ayda indi menim haqda ejdahadi diyirler.neynime utansamda nefisimi saxlaya bilmirem

*-=ReSpEcT_BoY=-*OFF
🕒 17.08.2013 / 10:28 · #76
🏷 ...Ne QeDeR oLsADa DiLiM aCi, SaDeLiKDiR BaSHiMiN TaCi...
bahoo,utanmirig
![[Ulker]](../files/avatar/341576.png)
[Ulker]OFF
🕒 18.08.2013 / 16:58 · #77
he olub bir defe.etdiyime pewman oldum ve daha tekrarlamadim.

sensitivelyOFF
🕒 05.09.2013 / 15:52 · #78
Bir defe yolun qiragi ile gedende kamaz geri geri gelirdi. Amma bilmedim. Qabagimdaki sofer qisqirandan sonra gördum . Onda cox utanmisdim,

Gece_QaRanliGi.OFF
🕒 13.10.2013 / 01:02 · #79
etdiyim bir hereket Meni Allahdan uzaqlawdirib! Ve Hemiwe o hereketi etdiyimcun utanc hissi ile yawayacagimi bilirem!

HaRMoNiYa*OFF
🕒 13.10.2013 / 11:56 · #80
Hecneye.
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1Keçidlər