💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
fikirleriniz maraqlidi..-____X_a_N____- (01.02.2011/16:48)yagirde,sabah yer agappaq olacaq
mezelenme qar hardadi?

.gif)
.gif)
GPB (01.02.2011/16:50)hardasan ki?hee cox xowluyuram qari,qartopu oynamagi
Men Indi Vetende deyileme.ama qarin Yagmasina sevindim.hem yimiwem her yidizdirmiwem ama super olure uwaqliq vaxtlari
.gif)
~_PrincE_of_DreamS_~ (01.02.2011/16:50)dosi onda sen ne qeder yatmisan ki gormemisen
Qarmi? Deyirler Yagib Bir Az, Ama Men Yatmishdim Onda

*cubbuyu* (01.02.2011/16:53)Saat 3de Durmusham Da Yuxudan
dosi onda sen ne qeder yatmisan ki gormemisen
