💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
MiLYoNDa1oQLaN (19.04.2017/14:56)Yoxx) bizde şahbalıd var)
Siz tereflerde yoxdu meger?)
NeFesiM__oL (19.04.2017/15:11)Bes harda icecik?)
Halvasız çay heç nedi halva tap çay asantdı))
__DeFeND__YouR__SeLF__ (19.04.2017/15:14)Imkan ver ))
İti cvb qaytarmaq ) reski))
MiLYoNDa1oQLaN (19.04.2017/15:19)
Imkan ver ))
Hara verrem yaxşi))) qo gelsin)MiLYoNDa1oQLaN (19.04.2017/15:19)Halvanı al şekilin çek iki üç dene çek bir dene olmasin inandırcı olsun))
Bes harda icecik?)
__DeFeND__YouR__SeLF__ (19.04.2017/15:20)Diyanda 1 çaynik çay aldıraceydim Nefesime )Hara verrem yaxşi))) qo gelsin)
NeFesiM__oL (19.04.2017/15:21)Belke bir yerde cekek ?)
Halvanı al şekilin çek iki üç dene çek bir dene olmasin inandırcı olsun))