💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
~A~G~S~A~Q~Q~A~L~ (19.04.2017/20:56)3 cu hefte olacaq bazarlar toyda oluram , 6-ci gun axsham, alindira bilsem axsham kecerem oturariq , ishin yoxdu ?
ele deme utaniramm;)))
!=!DEVIL MAY CRY!=! (19.04.2017/20:57)yene catmadi;))
nomremi verim telefonda danishaq sesimi esit , belke xoshuna geldi sesim :)
!=!DEVIL MAY CRY!=! (19.04.2017/20:58)hemiwe toyda
3 cu hefte olacaq bazarlar toyda oluram , 6-ci gun axsham, alindira bilsem axsham kecerem oturariq , ishin yoxdu ?
~A~G~S~A~Q~Q~A~L~ (19.04.2017/21:00)sagolasan, subaylarcun olsun ,
hemiwe toydane vaxt isdesen kecyo iwim yoxdu;))iw tap mene;)
!=!DEVIL MAY CRY!=! (19.04.2017/21:01)gelersen
sagolasan, subaylarcun olsun ,INshAllah 6-ci gun ishden cixanda bir problem olmasa gelerem ,

ti_je_neGIJI (21.04.2017/11:37)Ne hediyye?
dünen mesaj yazdım getmedi ) hediyye üçün çox sağol

***OnLy_giRL*** (21.04.2017/11:40)o biri nike dünen girende gördüm hediyye göndermisen
Ne hediyye?