canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
ButulkaDominoDurakTic Tac Toe
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Qаdinа cismаni cezа vеrmek düzgündürmü?
Mövzudakı mesaj sayı: 96
AYAN__
AYAN__OFF
🕒 17.12.2010 / 16:55 · #51
X_mutant_X (20.11.2010/19:27)
Quranin emr elediyi shey gunah ola biler sizce?
0la bilmez.gunah sayilsaydi Quranda yazilmazdi.
AYAN__
AYAN__OFF
🕒 17.12.2010 / 16:56 · #52
Felix55 (17.12.2010/15:32)
Ehsen qardaw,sen ozunde bilirsenki qadinlarin icinde weytan yerlewib,cetin bawa duwerler.
puah.0bwi daniwmasan yaxwi olar
X_mutant_X
X_mutant_XOFF
🕒 17.12.2010 / 17:27 · #53
AYAN__ (17.12.2010/15:55)
0la bilmez.gunah sayilsaydi Quranda yazilmazdi.
Ay sag ol bax ele mende bunu demek istedim :))))))
AYAN__
AYAN__OFF
🕒 17.12.2010 / 17:30 · #54
X_mutant_X (17.12.2010/16:27)
Ay sag ol bax ele mende bunu demek istedim :))))))
uje gecikdun sennen qabag men didim))
Tenha~piwik
Tenha~piwikOFF
🕒 20.12.2010 / 16:31 · #55
Elbetdeki yox.qadin Allah terefinden kiwiye verilmiw,deyeri hec bir weyle ölcule bilmeyen bir emanetdir.bir kiwiye vaxta esasen 4 qadin emanet verilir(ANA,Baci, Hayat yoldawi,Qizi)ve bu emanetleri gøzu kimi qorumalidi.qadin qul deyil.qadin icindeki ve cemiyyetdeki ferdliyi ölduren birinci wexsiyyetdi.qadin yaradandi qadin qurandi,qadin bagiwlayandi.istenilen bir qadini deyiwmek olar,sen qadini ucurumdan xilas edede bilersen,ucuruma salada bilersen.qadin kiwinin hem qalibiyyeti hemde meglubiyyetidi.qadinin ugursuzlugnda ilk növbede kiwi gunahkardi.twk mövzuya gøre
📎 Əlavə edilmiş fayl

Həcm: 46.33 KB · Yüklənib: 605 dəfə
Felix77
Felix77OFF
🕒 20.12.2010 / 21:12 · #56
El-nisa suresi 34-cu aye...
Felix77
Felix77OFF
🕒 20.12.2010 / 21:13 · #57
Qadinlar cun hansi ki inanmir Quranda bele wey yazilmagi...
Esika
EsikaOFF
🕒 26.12.2010 / 15:14 · #58
bal_qiz, senin (19.11.2010 / 20:31) yazına cavab verirem, Her birimiz ALlah Tealanin qullariyiq.qadinin kiwiye qul olmasina geldikde qadin heyat yoldawinin hem qulu,hemde bawinin tacidir.bir qadinin heyat yoldaxna qulluq etmesi pisdir beyem. Peygemberimz Mehemmed Mustafa bele buyurub qadin erinin ùzùne ag olmamali eger o suçlu bele olsa.
Esika
EsikaOFF
🕒 26.12.2010 / 15:26 · #59
AnTi_LoVe, Mùselman olan her kes mùselmanligin anlamini bilse,meselen Mùqeddes kitabimiz Qurani-Kermde gôsterildiyi kimi qadin ôz yerini,kiwi ôz yerini bilse hec bir ailelerde bôyùk problemler,anlawmamazliqlar olmaz.
X_mutant_X
X_mutant_XOFF
🕒 26.12.2010 / 19:33 · #60
Esika (26.12.2010/14:14)
bal_qiz, senin (19.11.2010 / 20:31) yazına cavab verirem, Her birimiz ALlah Tealanin qullariyiq.qadinin kiwiye qul olmasina geldikde qadin
Ehsen size...Aferin!!! ...
Cəmi mesajlar: 96
<< 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər