💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat
angelozi_ (18.11.2017/15:41)Ay sagol esas damarimi tutmaqdi.birde menim en zehlem getdiyi wey gotegirenlikdi)odaki burda sayca biraz coxalib))sene aid etmiremmm senen iwim yoxdu)
Eseblewdirmez)
-Malena- (18.11.2017/16:06)Kartda qenimimdi))
Kartda udsa esebelsdirer )
asimka (19.11.2017/21:52)Gelib cixsin sag salamat aonrasina baxaruq
Yadimda saxlayaram dinow gelende wikayet eleyerem))