canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Xanimlar oxusun !!!
Mövzudakı mesaj sayı: 142
JANNA-FRISKE
JANNA-FRISKEOFF
🕒 14.07.2012 / 14:07 · #101
Aktual movzudu )))
500- 600 m maawla aile dolandirmaq olmur. Gerek qadin da iwleye.
Tehsil olsa pis olmaz. Amma zakazla olmur axi.... Esas pewesi olsun.
Black_Attack
Black_AttackOFF
🕒 14.07.2012 / 14:09 · #102
🏷 Три вещи никогда не возвращаются обратно: Время, слово, возможность.
)))indi men ne oxumusham nedeki tehsil almisham ne pishem var ne ishim gujum maaa qiz vermiceyler?)
hec vermesunnerde )))
Behruz_hesen
Behruz_hesenOFF
🕒 14.07.2012 / 14:10 · #103
Men ali tehsilli deyilem, mene gelen olmayacaq'??
JANNA-FRISKE
JANNA-FRISKEOFF
🕒 14.07.2012 / 14:14 · #104
Black_Attack (14.07.2012/15:09)
)))indi men ne oxumusham nedeki tehsil almisham ne pishem var ne ishim gujum maaa qiz vermiceyler?)hec vermesunnerde )))
Sohbet sene qiz vermekden getmir, aile dolandirmaqdan gedir. Qiz ozu istedi, geldi. Bes bu aileni kim dolandiracaq. Gerek iwin olsundaaa.
JANNA-FRISKE
JANNA-FRISKEOFF
🕒 14.07.2012 / 14:16 · #105
Behruz_hesen (14.07.2012/15:10)
Men ali tehsilli deyilem, mene gelen olmayacaq'??
Tehsilin ne aidiyyati, ali tehsilli kartof satanlar azdi beyem? Pewe olmalidi. Elinden bir iw gelmelidir ki, pul qazana bilesen. Esas iwdir. O varsa qalan weyler 2 derecelidir.
Black_Attack
Black_AttackOFF
🕒 14.07.2012 / 14:18 · #106
🏷 Три вещи никогда не возвращаются обратно: Время, слово, возможность.
JANNA-FRISKE, ay saqol. tak chto oz elim oz ayaqim ne kto ne nujendanaaaa mne)
Behruz_hesen
Behruz_hesenOFF
🕒 14.07.2012 / 14:19 · #107
He, bisavad milyonerler de var. Bacariq, feraset lazimdi.
JANNA-FRISKE
JANNA-FRISKEOFF
🕒 14.07.2012 / 14:22 · #108
Behruz_hesen (14.07.2012/15:19)
He, bisavad milyonerler de var. Bacariq, feraset lazimdi.
Ay sag ol. Esas qazanmagin yolun bilmek lazimdir. Amma az olsun, duxgun yolla olsun.
JANNA-FRISKE
JANNA-FRISKEOFF
🕒 14.07.2012 / 14:24 · #109
Black_Attack (14.07.2012/15:18)
JANNA-FRISKE, ay saqol. tak chto oz elim oz ayaqim ne kto ne nujendanaaaa mne)
Ni kto ne nujen tebe, do kakoy pori?
Ne vaxta kimi? Indi bele deyirsen, qardawim kimi, evlenmek isteyende ele ayaga duweceksen )))
Behruz_hesen
Behruz_hesenOFF
🕒 14.07.2012 / 14:24 · #110
JANNA-FRISKE (14.07.2012/15:22)
Ay sag ol. Esas qazanmagin yolun bilmek lazimdir. Amma az olsun, duxgun yolla olsun.
Özun sag ol. Men de ona gore dedim da
Cəmi mesajlar: 142
<< 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 15 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər