canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Xanimlar oxusun !!!
Mövzudakı mesaj sayı: 142
Black_Attack
Black_AttackOFF
🕒 14.07.2012 / 14:30 · #111
🏷 Три вещи никогда не возвращаются обратно: Время, слово, возможность.
JANNA-FRISKE, inanmiram ele ayaqa dushum...evlenmek cetin bir shey dor... evlenib dalinda kishi kimi durmaq cetundu. tak chto ne vaxtsa kishiliyimi pozmayacaqima emin olucam onda he..
@Mixer@
@Mixer@OFF
🕒 14.07.2012 / 15:17 · #112
Behruz_hesen (14.07.2012/14:50)
Ele deyirsen ele bil oglan tapilmir.
Ele bilirsen tapilir emelli oglan?hamisi yalancidi((yeni en azindan menim qabagima ancaq beleleri cixir
LiFe_aND_DeaTH
LiFe_aND_DeaTHOFF
🕒 14.07.2012 / 15:19 · #113
Oxudum
Behruz_hesen
Behruz_hesenOFF
🕒 14.07.2012 / 16:04 · #114
@Mixer@ (14.07.2012/16:17)
Ele bilirsen tapilir emelli oglan?hamisi yalancidi((yeni en azindan menim qabagima ancaq beleleri cixir
Secim edende diqqetli ol da.
@Mixer@
@Mixer@OFF
🕒 14.07.2012 / 16:09 · #115
Bawqa variant yoxdu ki onu secem
Bakinec
BakinecOFF
🕒 22.07.2012 / 06:23 · #116
hmmmm
XANNA
XANNAOFF
🕒 22.07.2012 / 08:55 · #117
Indiki gunde maaw 1000m olsa da yene de catmir. Bir de o baxir telebeta. Adam var seher pendir corek yeyir, adam da var qara kuru. Ne qeder cox gelr gelse xerclemeye yeri tapilir. Tehsil gozel weydi. Amma tehsili alib iw tapmayacaqsa, pewesi olsa ondan yaxwidir. Esas oglanin tembel olmamamisidr. Iki institut bitiren oglan taniyiram gunu evde yatmaqla kecir. Tehsil almaq hele agilli olmaq demek deyil. Oglan gerek qocaq ola, onda dawdan da pul cixarar.
Bakinec
BakinecOFF
🕒 23.07.2012 / 02:04 · #118
XANNA, ehsennn
_ELYA_
_ELYA_OFF
🕒 14.07.2013 / 03:54 · #119
Oxuyun Xanimlar!
_charli
_charliOFF
🕒 18.07.2013 / 08:45 · #120
🏷 Eslinde yalnizlig cox gozeldi,en azindan itirecek heckimsen yoxdu!
Ta neise istemek icimden gelmir,kim ve nece olacaqsa olacaq ha tehsilli ha tehsilsiz,ama meni xowbext etsin.maawi azda olsa olar,onu guleruz gormek mene herwey demek olacaq inaniram buna.
Cəmi mesajlar: 142
<< 1 ... 10 11 [12] 13 14 15 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər