canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
ButulkaDominoDurakTic Tac Toe
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Xanimlar oxusun !!!
Mövzudakı mesaj sayı: 142
Qemli_Kloun
Qemli_KlounOFF
🕒 18.07.2013 / 13:54 · #121
Evvel onu deyim ki tehsil menim ucun vacib deyil. Oglan var orta tehsilli milyon ali tehsilliye deyir. Unide oxudugum 3 il erzinde anladim ki, ali tehsil hec nedi. Her agilli savadli ola biler amma her savadli agilli deyil. Maawa gelince her bir qadin hemiwe evlilikden sonra uwaqlarin taleyi ucun bununla maraqlanir. Bize wohretperest deye bilersiz amma mence bu Analiq instiktleridi. Sozsuz hamiya aid edilmur. Orta maawdan bir az yuxari normaldi menimcun.
Qeribe*melek
Qeribe*melekOFF
🕒 18.07.2013 / 20:05 · #122
Oxudum
[Ulker]
[Ulker]OFF
🕒 23.07.2013 / 14:19 · #123
Ali tehsilli olsa daha gozel olar,iw baximinan yox savad baximinan yani,ama orta olsada eyb etmez insan kimi insan olsun mencun bu cox önemlidi. O ki qaldi maaw meselesi,ne bilim ayda 500da alsa yeter 300da,bu hakda duwunmurem voobwe.
Bakinec
BakinecOFF
🕒 06.01.2014 / 00:56 · #124
Qeribe*melek, Fikir bildir bitdi bash
belie
belieOFF
🕒 06.01.2014 / 01:00 · #125
Qemli kloun duzgun vurgulayib. Belke sen bir quru cöreye. Razi olarsan ama övladlarinin yari ac olmasina esla. Amma kişi biraz agillidisa özune gözel mövge qura bilecek
~QORXUSUZ~
~QORXUSUZ~OFF
🕒 06.01.2014 / 01:27 · #126
universiteti teze bitirmisem hele INSALLAH ileyecem istediyim karyerami Quracam INSALAAH aile qurmaqi fikirlesecem oncun umumiyetle hele aile qurmaq fikirlesmirem
Dəyişdirildi: ~QORXUSUZ~ (06.01 / 01:30) [1]
LAMIYE17
LAMIYE17OFF
🕒 06.01.2014 / 14:45 · #127
Maddiyata onem vermiremm
@Manitou@
@Manitou@OFF
🕒 06.01.2014 / 16:07 · #128
ag yalan)
aradaSIRADA
aradaSIRADAOFF
🕒 06.01.2014 / 18:31 · #129
🏷 ღ• •ღ TaNiDiGiM KiMi QaLSaYDiN DuWuNDuYuN KiMi SeVeRDiM ღ• •ღ
maawi en azi 1000 manata kimh,wexsi evi weherin merkezinde,en son model mawini,daimi iw yeri, biraz yarawigi olmasada olar yarawigi elede vacib deyil xasiyetce sade,mehriban,guleruz,romantik,qisqancliq az miqdarda))






cetinki men ere gedem
Inci-cicek
Inci-cicekOFF
🕒 06.01.2014 / 18:34 · #130
aradaSIRADA (06.01.2014/18:31)
maawi en azi 1000 manata kimh,wexsi evi weherin merkezinde,en son model mawini,daimi iw yeri, biraz yarawigi olmasada olar yarawigi elede vacib deyil xasiyetce sade,mehriban,guleruz,romantik,qisqa
Mewdibad seni gozdiyir
Cəmi mesajlar: 142
<< 1 ... 11 12 [13] 14 15 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər